* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.
Kreowanie wizerunku firmy – strategie marketingowe2008-04-08 13:35:19Kiepski wizerunek szkodzi każdej firmie. Jeżeli nie troszczysz się o wizerunek firmy, szybko przekonasz się, że klienci nie troszczą się o Ciebie! |
|
Dotacje unijne na przystosowanie obiektów zabytkowych do funkcji hotelarskich2008-02-29 11:59:56W dniu 18 marca 2008 roku w Krakowie odbędzie się szkolenie na temat zasad ubiegania się o dofinansowanie inwestycji hotelarskich |
|
Szkolenia zarządzanie zasobami ludzkimi, personelem2009-05-29 16:22:58Szkolenia zarządzania zasobami ludzkimi (szkolenia , kursy ZZL) mają na celu rozwój wiedzy i pozyskanie kwalifikacji. podstawowych kompetencji z zakresu zarządzania personelem, kadrami oraz praktycznych umiejętności związanych z wszystkimi procesami zarządzania zasobami ludzkimi. Szkolenia zarządzan |
|
Egzamin gimnazjalny 20112010-08-20 10:27:44Mimo, że do egzaminu gimnazjalnego jeszcze daleko, to już pojawiają się różnego rodzaju pogłoski o zmianach w jego przebiegu. Póki co Centralna Komisja Egzaminacyjna podała do publicznej wiadomości komunikat następującej treści. |
|
Kurs kosmetyczny- dla ludzi z pasją i zamiłowaniem do piękna.2009-07-06 11:44:06Doskonałą kosmetyczkę(*) możną rozpoznać po wysokich kwalifikacjach, regularnych szkoleniach, kulturze osobistej oraz umiejętności nawiązywania kontaktu z klientkami, a także - doświadczeniu. Choć z drugiej strony, wykwalifikowana kosmetyczka nie musi być „dojrzałą panią”, gdyż w tym zawodzie, to ile ma lat nie jest wykładnikiem jej kompetencji. Najważniejsze jednak to talent i traktowanie swojego zawodu z pasją, podążanie za nowościami w kosmetyce oraz stałe podnoszenie sowich kwalifikacji. |
Kursy techniki sprzedaży NLP kadry Ostrowiec Św.
Kursy | Obiekty szkoleniowe | Artykuły i Poradniki | Dodaj Szkolenie | Reklama | | Popularne słowa kluczowe | Regulamin | O nas / Kontakt
© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.